Kadınlar "Kadın Emeği Pikniği"nde Buluştu 09 Mayıs 2026, 19:23
Ceylanpınar Belediyesi tarafından kadınlara yönelik düzenlenen “Bahar Pikniği”, Kepez’deki çamlık alanda gerçekleştirildi. Kadın emeği ve dayanışmasını ön plana çıkaran etkinliğe Ceylanpınar Belediye Eşbaşkanı Dilan Ablay Saldanı, DBP ve DEM Parti İlçe yönetiminde yer alan kadınlar, belediye meclisinin kadın üyeleri ile çok sayıda kadın ve çocuk katıldı.
DIĞER HABERLER
-
Azadî Parkı Yenilenen Yüzüyle Yakında Hizmetinizde!
11 Haziran 2026, 13:20 -
15 Temmuz Mahallesi’ne Yeni ve Modern Park
10 Haziran 2026, 10:59 -
Temiz Bir Ceylanpınar İçin Durmadan Çalışıyoruz
10 Haziran 2026, 10:47 -
Ceylanpınar Belediyesi Haşereyle Mücadeleyi Aralıksız Sürdürüyor
08 Haziran 2026, 11:08 -
Arazi Yangınına ekipler müdahale etti
08 Haziran 2026, 09:02 -
Yaz Sinema Günleri Başladı!
08 Haziran 2026, 09:01 -
Ceylanpınar Yazı Temizlik Seferberliğiyle Karşıladı
05 Haziran 2026, 21:37 -
Söz Verdik, Yapıyoruz: Ceylanpınar’da Hizmet Seferberliği Sürüyor
04 Haziran 2026, 15:18 -
KİTAP KAFE ÖĞRENCİLERİ YETENEKLERİNİ SERGİLEDİ
04 Haziran 2026, 00:45 -
ZABITA MÜDÜRLÜĞÜ’NDEN FIRIN VE UNLU MAMUL DENETİMİ
01 Haziran 2026, 12:11














